Üldtingimused

§1
tarantlipood.ee on veebipood, mida haldab ettevõte Tarantlikasvandus OÜ, registrikoodiga 16745239 (Kiige, Navesti küla, Põhja-Sakala vald, Viljandimaa, Eesti). Registreerudes veebilehe tarantlipood.ee kasutajaks või teostades veebilehel tehinguid, kinnitad, et oled tutvunud käesoleva Üldtingimused lehe tingimustega, nõustud nendega ning kohustud neid täitma.

§2
tarantlipood.ee on veebipood, millelt saab lemmikloomaks osta elus tarantleid ning nende pidamiseks vajalikke tarvikuid ning toitu. Kõik veebipoest soetatav on kohapeal olemas ning vahetult väljasaadetav või järeletuldav.

§3
3.1. Tellimuse esitamiseks veebipoes kasutajaks registreerimine vajalik ei ole ning tellimusvorm on täidetav sisse logimata. Tellimusi võetakse vastu ainult läbi veebipoe või e-maili. Maksena aktsepteeritakse nii veebimakset kui käest-kätte sularaha.
3.2. Tellimus algab valimiseks võimaldatud tarantli/te valimisega, võimalusel tarantli/te suuruse, -soo ning -arvu valimisega ja vajutades “Lisa korvi”. Pärast ostukorvi kinnitamist palutakse veebipoe kasutajal täita tellimusvorm, täpsustada tarne- ning valida makseviis(Pangalink, Deebet-/Krediitkaart,  Käest-Kätte Sularaha)
3.3. Tellimust on võimalik, kokkulepitud ajal ning -kohas, käest-kätte saada tellimusele eelneva kokkuleppe alusel või ettevõtte aadressile järeletulemisel. Ise järeletulemisel ei kaasne lisatasusid.
3.4. Makse sooritamise järgselt saab ostja e-mailile kinnituskirja.
3.5. Tarantlid pakendatakse transiidikindlalt ning saadetakse postiga aastaringselt, igapäevaselt. Tarne  pakiautomaatidesse on kliendile TASUTA. Maksimaalne kohaletoimetamise aeg Eestis, pärast tellimuse esitamist, on 3-5 tööpäeva – üldjuhul vähem kui 48 tundi pärast saadetise postitamist. 
3.6. Veebipood garanteerib tarantli/te elusalt kohalejõudmise. Hukkunud tarantel kompenseeritakse, ostuhinna ulatuses, uue isendiga või tagasimaksega. Pretensioonide esitamise aeg on tarantlite pakiautomaati jõudmise või kulleriga kliendini jõudmise kalendripäeval, klienditugi@tarantlipood.ee e-mailile saadetud piltide alusel. Hilisemad pretensioonid ei kuulu menetlemisele.

§4
Veebipood aktsepteerib tarantlite tagastusi tähtajatult, kuid arvestades, et tegemist on elusloomadega – tagastusi veebipood kompenseerima ei kohustu. Klient kannab tagastamisega seotud kulud. Veebipood tagastamisega seotud kulusid kompenseerima ei kohustu.

§5
Olukorras, kus süsteemivea tõttu on klient saanud soetada tarantli/d, mis ei ole hetkel saadaval, saab klient võimaluse oma tellimust kahe tööpäeva jooksul, alates teavituskirja väljasaatmisest arvates, muuta või tellimuse tühistada. Tellimuse muutmisest keeldumisel, kompenseeritakse kliendile tellimuse, mille eest on laekunud makse, täitmata jäänud ulatuses. Teavituskirjale vastamata jätmisel, kompenseeritakse kliendile tellimuse, mille eest on laekunud makse, täitmata jäänud ulatuses, makse kolmanda osapoole vahendustasu mahaarvestatuna(näiteks Stripe 1.5%+0.25€). Tellimust on võimalik tühistada kuni paki väljasaatmiseni, võttes ühendust e-maili või telefoni teel.